Het waarom van de Passieformule

Bij elke baanwissel na XS4ALL dacht ik: nu geen marketing meer. En elke keer werd dat het wel. Want ervaring, en een verhaal vertellen is leuk (wat marketing probeert te doen: een verhaal goed vertellen), en ik had geen ander plan en dingen komen op je pad.

Maar ken ook dat gevoel: het zou eigenlijk iets anders zijn, maar geen idee wat? Loopbaancoaches stellen wel vragen, maar voelde vaak als te oppervlakkig en kort. En alsof het pas werkt als je al iets van een idee hebt. Dus werd het weer marketing.

Jullie wel eens zelfde gehad?

Na het lezen van het boek “The Art of Impossible” van Steven Kotler ging er een lampje branden. Het kan anders. Een hoop boeken en maanden later en een training (the neuroscience behind peak performance) was het lampje aan.

Ik dacht ik: zo energiek als ik me NU voel. Dat gun ik iedereen. Dit had mijn talent development programma bij KPN moeten zijn in plaats van een kleurentest, een vlot bouwen, een powerpoint maak cursus en een finance workshop. DIT had het moeten zijn. Dus dan zelf omzetten naar Nederlands. Voor jou.

Vorige
Vorige

Werkboek verkrijgbaar vanaf 1 mei

Volgende
Volgende

5 stappen om een nieuw onderwerp in te duiken